پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟
سرخط خبرها

تشکیل پرونده برای ۱۳۲ مدیر و کارمند متخلف در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۶۲۸۲۰
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
تشکیل پرونده برای ۱۳۲ مدیر و کارمند متخلف در خراسان رضوی
رییس منطقه دو سازمان بازرسی کشور و بازرس کل خراسان رضوی گفت: در سال گذشته این مجموعه برای ۱۳۲ مدیر و کارمند دستگاه‌های دولتی استان پرونده تخلف تشکیل داد و این موارد را به دستگاه قضایی یا مرجع رسیدگی کننده به تخلفات ارسال کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام موسی فتوحی اظهار داشت: در این راستا بازرسی استان، ۵۲ گزارش اختصاصی مربوط به بررسی تخلفات و جرائم کارکنان و مدیران دستگاه‌ها تهیه کرده است.

وی افزود: تضییع حقوق دولتی، سهل انگاری در انجام وظیفه و تخلف از مقررات و قوانین از جمله موارد اتهامی متخلفان بوده است.

بازرس کل خراسان رضوی گفت: تاکنون به پرونده نیمی از ۱۳۲ متخلف مذکور در مراجع مربوطه رسیدگی شده که در۹۰ درصد موارد منتهی به محکومیت متهمان شده است.

فتوحی به تشکیل ۲۶۱ پرونده در اداره بازرسی خراسان رضوی طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: همچنین ۲۲۳ پرونده در بازرسی استان با رویکرد و جنبه اصلاحی نیز تشکیل شده است و در این راستا هزار مورد پیشنهاد اصلاحی به دستگاه‌های استان اعلام شد.

وی به صدور هشدار به دستگاه‌های دولتی و عمومی در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات نیز اشاره کرد و ادامه داد: پارسال به دستگاه‌های دولتی استان ۲۸۷ نامه هشداری ارسال شده و در حقیقت از ۲۸۷ پرونده تخلف و وقوع جرم جلوگیری شده است.

رییس منطقه ۲ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان خراسان رضوی صدور نامه‌های هشدار را کارآمد و اثر بخش توصیف کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی می‌دانند اگر به هشدار‌ها توجه نکنند این هشدار‌ها برابر قانون تبدیل به پرونده قضایی می‌شود لذا مدیران بلافاصله برای اصلاح موارد تذکر داده شده اقدام می‌کنند.

فتوحی افزود: پارسال نزدیک به ۶ هزار شکایت و اعلام وقوع فساد از ناحیه مردم به صورت بانام یا اعلام بدون ذکر نام به بازرسی خراسان رضوی رسیده است.

وی ادامه داد: سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور، اعلام فساد توسط مردم به این سازمان به شکل حضور در این اداره و یا اعلام از طریق تلفن ۱۳۶ مجاری دریافت ۶ هزار شکایت و اعلام فساد در دستگاه‌های دولتی بوده است.

بازرسی کل استان خراسان رضوی بر عملکرد کارکنان و مدیران حدود ۲۰۰ دستگاه دولتی و عمومی شامل ادارات کل و ادارات تابعه و شهرداری‌های این استان نظارت دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->